حامله کردن دختر باکره

قضاوتهای مولا علی(ع)

حامله کردن دختر باکره

قضاوتهای مولا علی(ع)

حامله کردن دختر باکره

زنی در حالی از جماع شوهرش فارغ شده بود با دختری باکره ای نیز مساحقه میکند و از آلودگی بدنش به دختر رسیده و دختر بار دار میشود و کار به شکایت به نزد مولا علی (ع) میرسد . و مولا دستور میدهد که زن مهر بکارت دختر را بپردازد چرا که زاییدن منوط به پاره شدن بکارت میشود و چون فرزندی به دنیا آمد آن را به شوهر زن بدهند چرا که از منی مرد بچه به وجود امده.

نظرات 8 + ارسال نظر
بهاره یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ

دوست عزیز

لطفا منابع نقل قولهای خود از حضرت علی (ع) را هم ذکر نمایید. در این صورت مجموعه ارزشمند و قابل استنادی خواهید داشت.

با تشکر از زحمات ارزنده شما

م پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ق.ظ http://badan20.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز
من امروز با وبلاگتان اشنا شدم وبلاگ جالبی دارید
من جوانی 21 ساله هستم و اندازه الت من 10 سانت است و این مساله من را خیلی ناراحت کرده است
به نظر شما ایا این اندازه برای ارضا و حامله کردن یک زن کافی است یا اینکه کوچک است در ضمن زیاد هم کلفت نیست ایا کلفتی هم برای ارضا لازم است
من میخواهم ازدواج کنم اما این مشکلات مانع من هستند مثلا فکر میکنم که فرج زنان خیلی گشاد است و الت من زیاد کلفت نیست ونمی توانم او را ارضا کنم ایا همینطور است
و ایا زن لاغر زود ارضا میشود و یا زن چاق. ایا لاغر بودن یا چاق بودن زن تناسبی با الت مرد دارد یعنی کدام زود ارضا میشود
و از اون زمانی که الت مرد را داخل فرج زن می کنیم تا چند ثانیه یا دقیقه باید عملیات طول بکشد یعنی زمان امدن اب منی چند دقیقه است ایا الان من که مجردم مشخص میکند یا نه بعد از ازدواج مشخص میشود
ایا روشی برای بزرگ شدن الت تناسلی وجود دارد که واقعا موثر باشد
و یک سوال دیگر در سر الت تناسلی من یک صورتی هست مثل اینکه جایی از بدن بسوزد چه حالتی را دارد یعنی حالت چروک دارد و از ان زمانی که یادم می اید همانطور بود و تا به حال هم با کسی عمل زشتی انجام نداده ام به نظذ شما مشکلی هست
ممنون میشوم که سوالت من را جواب میدادید لطفا جواب را به وبلاگم بصورت نظرخصوصی بفرستید
در ضمن ایا شما پزشک هستید یا نه؟ و ایا شما زن هستید یا مرد؟
چون میخواهم سوالاتی که الان دارم یا شوالاتی که بعد از ازدواج برای من و همسرم پیش می اید را از شما بپرسم
ممنون شما هستم
ور وبلاگم با نظر خصوصی
ببخشید ایا با بالا رفتن سن و یا عمل جماع انجام دادن با زن اندازه الت تغییر می کند
و الت تا چه سنی قابلیت بزرگ شدن دارد که من صبر کنم
و اخه من فکر میکنم 10 سانت خیلی کوچک است؟
ممنون
ببخشید شوالاتم به درازا کشید

ساناز پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.sanazzzzz.blogfa.com

کیر توی وبلاگت

ساسی دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:00 ب.ظ

مر300000000000000000000000000000000000

امیر سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ

امکان نداره. خیلی مزخرفه.

1 یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 ب.ظ

تو گه خوردی

مهران چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام
ممنونم از وبلاگ جالبتون من مدت ۲سال است ازدواج کردم و اندازه آلتم۱۴ سانته در رینمدت ازدواج هنوز خانومم با آلتم ارضا نشده و خودش می گه براش کو چکه آیا ممکنه بخاطر کوچکی ارضا نشه با وجودی که کلفتیش هم طبیعیه.
این رو هم بگم خانومم متاسفانه قبلا با آلت ارضا شده به همین دلیل میگه مال من براش کوچکه. آیا راهی برای بزرگ شدن آلت من یا تنگ شدن خانومم وجود دارد؟ لطفا راهنماییم کنید

علی شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ http://hamedanpayam@yahoo.com

mikastem ke kari derbarey man ham bedahid.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد